OT: MSIE flamewar

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 9 11:23:31 CET 2005

mjfox@centrum.cz napsal(a):

> "Sklenice je z poloviny plna vs. z poloviny prazdna"
>
> Zadny prohlizec to neumi spravne zobrazit, krome MSIE vs. jediny MSIE
> to umi spravne zobrazit --> tak mi reknete, co je na MSIE tak
> spatneho.

JEZISIKRISTE ale PROC????? to umi zobrazit? Protoze ty stranky jsou
naprasene pouze na jeho "features" a nedodrzuji vseobecne standardy.

Pravidla silnicniho provozu, benzin, olej, provozni kapaliny, gumy a
janevimcojeste se taky neridi podle (byt nejvetsiho) vyrobce automobilu,
ale prave naopak. A tak je to ve vetsine ostatnich oboru, jen Mrkwosoft
si osobuje pravo hrat si na Boha.

Jeden svet, jeden OS, jeden prohlizec.....ci jak to tehdy ten Gates
pronesl? Arogance k pohledani.

Evidentne jste mladej a nezazil jste zadnou otevrenou diktaturu,
popripade je Vam to jedno. Nevim, co je horsi pripad.

--
Jirka