Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Březen 9 11:10:07 CET 2005

Joooo to je presne ono! Ma tady jeden znamy tu klasickou 24 dB antenu a
ten originalni ozarovac/zaric - takovej bilej tlustej "parek" /asi
nejake mikropaskove systemy antenek.../ ten mu shnil. tak tam dal tohle
a rika , ze to chodi stejne. Tak bud to teda funguje dobre, nebo je i
ten original parek takovej shit.
Kdybys od toho mel rozmery, rad bych to vyzkousel prakticky a porovnal s
klasickym ozarovacem-plechovka.
Honza