OT: MSIE flamewar

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Březen 9 10:43:38 CET 2005

> Ovsem pravda to je. Je to vinou programatoru stranek a ne autoru FF nebo
> Mozilly.
> Kdyz si nekde prectu, ze pro otevreni teto stranky musim mit MSIE5.5 a
> vyssi, Java virtual machine, Windowsy, nejlepe XP SP2, nic ostatniho
> nepusteneho, jeste stahnout nejaky nesmyslny balik 1MB a nainstalovat,
> teplotu okoli nad 25 stupnu, otevrene okno a dobrou naladu, tak se mi
> otevira kudla v kapse. Trochu prehnane, ale temer se to blizi me
> zkusenosti s jednou nejmenovanou bankou.

To je opravdu prehnane ;) Pokud jde o banku, tak servis24 mi beha i v Mozille (jen to napise nejake varovani, ze by se mohly vyskytnout problemy).
Ale me osobne pripada jako alibismus sdeleni, ze "kdyz nejde webova stranka zobrazit v Mozille, je to tim, ze je stranka nestandartni, cili delana pro MSIE. V zadnem pripade nejde o chybu Mozilly."

> Komfort je subjektivni, co nekomu vyhovuje nemusi jinemu.

Komfort v MSIE vs. nekomfort v Mozille:

1) Kdyz chci v MSIE prejmenovat nejakou polozku v "Oblibene", staci kliknout na "Oblibene" a po rozbaleni kliknout pravym tlacitkem na nazev te oblibene polozky. V Mozille to musim delat pres spravce zalozek (nebo jak se to jmenuje).

2) Kdyz chci v MSIE zobrazit historii, vyjede mi panel po strane - otevrena stranka se zuzi. Kdyz chci totez udelat v Mozille, objevi se na popredi nove okno - Mozilla samotna zustane v pozadi. Abych dosahl podobneho rozlozeni jako v MSIE, musim zrusit maximalizaci Mozilli a resizovat obe okna (jak Mozillu tak historii) tak, aby byla vedle sebe.

Jde samozrejme o muj subjektivni dojem.

> Martin Hanek

Pavel Kadecka