OT: MSIE flamewar

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Březen 9 10:23:25 CET 2005

Ovsem pravda to je. Je to vinou programatoru stranek a ne autoru FF nebo
Mozilly.
Kdyz si nekde prectu, ze pro otevreni teto stranky musim mit MSIE5.5 a
vyssi, Java virtual machine, Windowsy, nejlepe XP SP2, nic ostatniho
nepusteneho, jeste stahnout nejaky nesmyslny balik 1MB a nainstalovat,
teplotu okoli nad 25 stupnu, otevrene okno a dobrou naladu, tak se mi
otevira kudla v kapse. Trochu prehnane, ale temer se to blizi me
zkusenosti s jednou nejmenovanou bankou.
Nedavno jsem podobnou zkusenost udelal se strankami Krajskeho uradu Jm.
kraje. Vymysleli nejaky fomular o 20-ti strankach na podavani zadosti,
jelo to jen na MSIE, jeste blbe, co to melo delat to temer nedelalo, no
hruza. Sam, ac si myslim ze jsem znaly prace na PC, jsem tomu venoval 3
hodiny. Chapu kolegy, kteri umi na PC akorat ve Wordu, kdyz mi rikali,
ze je to dost slozity. A kdyz vezmu ze jsou pripojeni pres telefon, tak
musim uznat, ze kdyz jsme pred casem vyplnili 3 stranky A4 a poslali
postou, tak to bylo za 30 minut hotovy a vsechna moderni technika se
muze jit klouzat. A vyslo to i levneji.
Samozrejme jsem to na kraji urgoval, co je to za zhovadilost a nesmysl.
Psal jsem i firme, ktera tuto zazracnou aplikaci vytvorila, no e-mail na
hotline byl nedorucitelny. Co na to rict.
Kdyz ma nejaka firma takoveto stranky, tak mi to je jedno, jak psal pan
Jirka, pujdu jinam. Ale alternativa ke kraji neni, tudiz s tim musim
delat. Ovsem tam jsou lide, kteri si toto nedokazi pohlidat a plati se
to z krajskych (nasich) penez. Na mou silnou kritiku bylo rozpacite mlceni.

Komfort je subjektivni, co nekomu vyhovuje nemusi jinemu.

Martin Hanek