OT: MSIE - bylo: Jak se vyrabel trabant

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 9 08:46:57 CET 2005

mjfox@centrum.cz napsal(a):

> Nechci vyvolavat flame, ale jsou stranky, ktere se mi v Mozille
> nezobrazi (nejnovejsi verze tusim 1.7.5), zatimco v MSIE jo.

To je mi zase objev.....

http://forum.czilla.cz/viewforum.php?f=7

Ano, je spousta dementu, co tvori webove stranky a znaji MS, MS nebo MS.
Standardy (www.w3c.org apod.) jim nic nerikaji. Mnou notoricky uzivany
primer: KSC taky byvala jedna a je neuveritelne, kolik "lidi" chapalo
pod slovem strana prave jen a pouze tyto zlocince osobujici si pravo na
jedine pravdy. Ja se uz tehdy vzdycky ptal "ktera?"...

Pouceni a resume tykajici se tech stranek: takove nekompatibilni stranky
nenavstevuju, je jich minimum a stejne obvykle jde o neco naprosto
nezajimaveho a majiciho alternativu jinde. Ano, na Win mam IE stale
nainstalovany, ale spoustim ho zcela vyjimecne. Mozillu provozuju uz
druhym rokem jako bezny a naprosto vyhovujici prohlizec poskytujici
vetsi bezpecnost a komfort. Nevratil bych se.

--
Jirka