OT: Re: Jak se vyrabel trabant

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Březen 9 08:39:33 CET 2005

> Ja to nevidim jako tupost vyrobce. Renaulty jsou proste urcene k
> opravovani vyhradne v autorizovanych servisech. Takze se da rict, ze

To asi vsechny auta, Renaulty jsou jeste ke vsemu nizkozivotnostni.

> pristupnost starteru nebyla v zadani. Co je pro opravu v garazi temer
> neresitelny problem, je v servisu otazka chvile protoze maji prislusne
> vybaveni na vyndani agregatu.

No ono vyndat celou pohonou jednotku neni takova sranda ani pokud mate
vybaveni (i v "garazi" se to da udelat), oproti samotnemu motoru to
znamena dalsi odpojeni (brzdy, razeni, rizeni...), vetsinou se musi
delat geometrie apod. a dalsi cas navic. Ucet za vymenu starteru v
podobe starter 4.000kc, montaz/demontaz 5.000kc, naplne 1.000kc apod.
asi neni pro zakaznika nic prijemneho.

> Osobne se mi to take nelibi a resim to tak, ze Renaulty nekupuju :-)

Toto je u me ten posledni duvod proc se jim velkym oblokem vyhybam.

Pavel