Jak se vyrabel trabant

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Březen 9 08:36:05 CET 2005

To mi neda, abych nereagoval, i kdyz je to uz dost OT
Videl jsem par renaultu a par ostatnich aut (teda myslim dukladneji nez kdyz
jedou kolem :-) ) a zas takove rozdily v tom nebudou. Dnes je v podstate
vzdy
nutne odmontovat spoustu veci, nez se dostanu ke kyzene soucasti. Nutnost
servisu bych videl snad jen u BMW, pripadne MB, tam je to o necem jinem. Je
fakt ze zrovna
Twingo je trochu zvlastni auto, asi je to tesnejsi. Prekvapilo me, ze kdyz
jsem srovnaval V40 a Lagunu (stejne motory 1.9DTi) tak u toho Volva, ackoli
je to mensi auto,  bylo kolem motoru dost mista, u Laguny kdyz jsem menil
rozvodak tak uz jsem vahal, jestli ten motor nemam radsi vyndat. Ale povedlo
se, uz vim jak na to.
Na druhou stranu, starter se tak casto nevyndava, do 200-300t km asi vydrzi,
pokud neodejde v zaruce...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Wednesday, March 09, 2005 8:21 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Jak se vyrabel trabant

Ja to nevidim jako tupost vyrobce. Renaulty jsou proste urcene k
opravovani vyhradne v autorizovanych servisech. Takze se da rict, ze
pristupnost starteru nebyla v zadani. Co je pro opravu v garazi temer
neresitelny problem, je v servisu otazka chvile protoze maji prislusne
vybaveni na vyndani agregatu.

Osobne se mi to take nelibi a resim to tak, ze Renaulty nekupuju :-)

Ales Prochaska