Jak se vyrabel trabant

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Březen 8 23:30:48 CET 2005


At 22:05 8.3.2005 +0100, Pavel wrote:
>Toto lze poznat tak ze do starteru tece 
>"maly" proud (doporucuji merit bezkontaktne) ackoliv se netoci, pokud 
>tomu tak neni je chyba v civce resp. ve spinaci v ni umistnenem. 

Treba u stodvaci se tohle da diagnostikovat tak, ze ze spinace koukaji dva
srouby, ktere se spoji treba klicem (nebo necim podobnym, co je po ruce)
a pokud litaji velke jiskry a starter se toci, je problem ve spinaci ( a
takto si clovek pomuze nastartovat) a pokud pri spojovani vznikaji jen mensi
bezvyznamne jiskricky a starter se netoci je problem v uhlikach/rotoru ( a
tam uz neni pomoci-rozdelat, presoustruzit kolektor, vyskrabat drazky,
vymenit uhliky, v horsim pripade rotor)

>No tak jsem se pro zajimavost schvalne zkusil zeptat znameho, ktery 
>jeden cas s vozy Renault mel hodne do cineni, jestli si nevzpomene jak 
>se u Twinga starter vyndaval a kde je. 

Zlata stodvaca... ;->

BTW: Film o Trabosich byl super! Docela me zarazilo, ze uz v te dobe meli
roboty na svareni a lakovani...

S pozdravem           with best regards
-------------------------------------------------------------
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz
-------------------------------------------------------------




Další informace o konferenci Hw-list