OT: Jak se vyrabel trabant

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Březen 8 23:01:31 CET 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Nijak, presel jsem na gprs chvili pote co jsem presel na Linux, takze me to od
> te doby uz v podstate nijak netrapi. Ale myslim, ze by mohl jit bez problemu
> ve wine pokud byste tam mel uz nainstalovany MSIE.

No, me to taky netrapi, na Win (kde cas od casu zrcadlim weby) mam ten
Httrack a na Linuxu nic (defaultni sthovac v Mozille). Ono na 4Mbps
lince se kolikrat ani nestacite rozkoukat a je stazeno :-)

Jinak o instalaci IE do Linuxu jsem taky kratce zauvazoval, ale nakonec
mi to prislo prilis zrudne na to, abych to uskutecnil... A navic zbytecne.

--
Jirka