OT: Jak se vyrabel trabant

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Březen 8 21:09:02 CET 2005

Dne úterý, 8. března 2005 14:24 Jirka napsal(a):

> Od Chernavina jsem mel free predchudce Offline Exploreru jmenem
> WebDownloader2.2. Fungoval dobre, ale jen na starsi plne staticke weby
> bez skriptu. Za Offline Explorer uz zacal chtit penize, cili jsem dal

No ja jsem mu kdysi posilal inspirace jak ho rozsirit, tak mi ho parkrat
poslal na vyzkouseni jak to funguje. Ale uz je to strasna spousta let...

> prednost HTTracku a jsem spokojen.

Neznam httrack, od te doby co mam gprs uz weby moc nezrcadlim (a kdyz, tak
wget zabral zatim na vsechno), zajimave veci si dnes tisknu do pdf. Umi
javascripty, javu, cookies (sdilene s browserem, takze kdyz mate nekde login,
pouzije ho), simulovat odesilani formulare, menit URL podle predem zadanych
parametru a pod? OE to všechno umí.

--

                        Jaroslav Lukesh