Zvuk letadla s jednocipem

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Březen 8 21:06:27 CET 2005

Mozna bych byt Vami zkusil do toho letadla jen dat zesilovac a generator s
555 a zkusil jak to bude slyset na tech 10W.

Nicmene ted me napada - nemohl by to byt rovnou nejaky generator rozmitany
otackama vrtule?

A dalsi napad - proc tam nedat sikovne elektretovy mikrofon a rovnou ten
zvuk nezesilit a postet do repraku?

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.