Zvuk letadla s jednocipem

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Úterý Březen 8 20:10:40 CET 2005

Dobrý den,
dekuji vam vsem za prispevky. Uprimne receno jsem netusil, ze existuje
takova spousta reseni. Jenom je prosim jeste chvilku nechte na
stejnych mistech, abych je mohl stahnout :-)
Napad s rehtackou je zajimavy a asi by to chtelo prakticky vyskouset.
Urcite to navrhnu. Bylo by to absolutne nejlevnejsi. Otazka je, z ceho
by musel byt material te rehtacky a jestli by se tim nenicila
vrtule. Nejsem modelar, ale preci jen mluvime o nekolika ticisich
otacek za minutu.
To zda je model slyset nebo ne, vazne nedokazu posoudit, protoze v
tomto pripade jsem pouze teoretik. Protoze se tim ale dotycny vlastne
zivi ( pise jako odb. redaktor do jednoho modelarskeho casopisu a ma
uz "par" hodin naletano) tak bych ho bral za slovo.
RF modul me napadnul jako prvni. Oponoval s tim, ze preci mu to nebude
vrcet u ruky a letadlo letat nekde v lufte ... (no nekdy si myslim, ze
nekteri lide vlaste nevi co chteji).
No a co se tyka vykonu repraku, tak prvotni myslenka byla kolem 10(!)
W. Nebijte me, ja si to nevymyslel :-) Ne vazne, to jsem zatim
neresil. V tuto chvili bylo pro me dulezite ziskat reseni na to
vzorkovani a jak se ukazalo, tak chytri lide uz o tom premysleli
davno. Jeste jednou dekuji a budu informovat o vysledcich

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz

 p.s. mozna budu i nekoho otravovat s podrobnostmi ... :-)))