Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Březen 8 18:42:31 CET 2005

Hmm...hezka prace, i to zabrouseni rovinky pod N konektor. Fakt pekne.
Taky shanim nejaky ozarovac na 2,4 GHz- jen bych rad neco mensiho -
videl jsem na 24 dB sitovych parabolach pro WIFI takovej daleko mensi
prumer - ozarovac ucpanej silonem - prumer cca 5 cm. Nakonec i na origos
antenach - paraboly tovarne pro WIFI nabizene jsou male ozarovace. I
kdyz nervrdim, ze ta plechovka (plne rozmery ) neni nejlepsi.