Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Březen 8 18:10:49 CET 2005

Tady jsou nejake nakresy, navody anten:

vse je to postahovano z internetu, puvodni odkazy neznam, snad mě nekdo
neserve, ze sem to ukrad. Tu origos RCD antenu jsem mel v ruce a kdyz
jsem ji porovnal s tim nakresem je to jedno a to same.(a maka jako vino
- oproti klasickemu "24 situ" je sice horsi ale ne o moc.
http://web.quick.cz/solemon/2G4YAGi/
Tady je naka vsesmerovka ( nezkousel jsem)
http://web.quick.cz/solemon/2_4GHz%20Colliner%20Antenna/
a jeste nejaka helical - kruh polarizace
http://web.quick.cz/solemon/2g4%20helical/
necham to tam chvili...

Kdyz jsme u tech vifi anten schanim nejaky navod na ozarovac stredove
60cm paraboly. (plechovku ne)
Videl jsem nejaky soustruzeny dil prave do tech 24 dB sit - na silonovem
drzaku. Nemate od teho nekdo rozmery??