Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Březen 8 17:10:15 CET 2005

> velux
Nedivte se tepelne izolacni vlastnosti skel se zvysuji nanasenim vrstvy
oxidu kou na sklo a to se s 2.4ghz moc rado nema.

>15cm snehu
Zrejme mate velky prebytek signalu, voda pohlcuje ghz frekvence vice nez
slusne, o cemz se muzete presvedcit pri ohrivani vody v mikrovlnce.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tony Malecky
Sent: Tuesday, March 08, 2005 4:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Je to AP v rezimu klient, ale nebylo to venku.
Umistene pod sikmou drevenou strechou s eternitem, chodi to stejne dobre
jako kdyz byla venku a navic to nerezne. Zkousel jsem to i skrz velux
stresni okno a to neprojde nic... Kupodivu vrstva 15cm snehu na strese tomu
nevadi....

Co se tyka vzhledu, rad delam veci ktere lahodi oku, a to ta offsetka vzhuru
nohama proste oku radioamatera nelahodí.. Coby do funkcnosti, to je bez
debaty...

Tony OK1HMA