Castecne OT postgresql + rychlost

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 8 10:29:35 CET 2005

problem bude asi v te funkci min() - v tomhle pripade asi SQL index
nepouzije

RadekCX

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Tuesday, March 08, 2005 10:21 AM
To: hw-list@hw.cz
Subject: Castecne OT postgresql + rychlost

Tak jseme pred rokem pustili sledovani provozniho stavu jisteho zarizeni,
data se sbiraji a ukladaji do Postgresql database 7.4.5 bezici na Linuxu.
Pouzite PC neni zadny high tech, ale bezne PC odpovidajici svymi parametry
dobe porizeni.
Do databaze se uklada cas mereni a 4 namerene hodnoty, k dnesnimu dni ma
databaze cca 6 milionu radku a nemela by se jiz vice zvetsovat, protoze
starsi zaznamy by se mely zacit agregovat.
Nejak se mi vsak nezda rychlost prace s databazi, mam ji zindexovane podle
casu a presto napriklad SELECT min(time) ... trva tak 20-30s.
Delam neco blbe, je treba postgresu zvlast rici, ze ma pracovat s indexy
nebo to je u takovych drobecku normalni ?
Velikost adresare s databazi je cca 1.2G .

Dekuji za nakopnuti