OT: pomoc s programem v C

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Úterý Březen 8 08:38:29 CET 2005

Nac ty pocitace mame?! :)

Ja si v podobne situaci napsal takovou malou utilitu, ktera vezme
soubor a udela z nej sekvenci:

#define soubor_delka = 12345
unsigned char soubor[] = {0xXX,0xYY,0xZZ,0xQQ..........}

zkratka prepise ta binarni data do definice pole konstant a prihodi
pred to konstantu s poctem dat. Je to par radku v Cecku (Basicu,
Pascalu, PHP....)

Je to to co potrebujete?