zehlicka Philips - ako ju rozobrat ...

Juro mail@onicom.sk
Pondělí Březen 7 20:22:16 CET 2005

Honzo ? Už je po záruke ... (Philips 546 ( Azur ) )
no ako nová, no manželka ma podobnú len o niečo vyšší typ ( či nižší )
Philips (azur) EXCEL plus 515, no a ja že prehodím zapekací plechac a hodím
tu druhu do opravy v rámci záruky, len neviem ako ju rozobrať.
Vpredu žiadne šrubky zatiaľ nenašiel som ...
Juro

PS: majiteľka žehličky je na dôchodku, a fakt nemá na novu, a tu kúpila pred
rokom keď bola záruka len pol roka... Ľutujem ju ...

Pokud na to ma zaruku, pocitam ze se tady nebude ptat, jak vlezt dovnitr
:-)
Ledaze by byl zvedavy kdoze tam uvnitr dela to teplo a paru, a to zas
Juro asi vi .
Treba je ta zehlicka  nova - bez zaruky, koupil ji na ceste kolem sveta
( v USA tam je ted davaj zdarma k rohlikum a k nakupu v konzumu ) a az
doma zjistil, ze je na 110V ale az pote, co s ni chvili manzelka zehlila
a pochvalovala si, jak krasne (hodne) hreje.  Ale co to kecam, Juro
jeste nie je vydaty.....

PS:Taky jsem ted koupil jeden objektiv k fotoaparatu - za pulku ceny a
bez zaruky. Je to trochu loterie, ale hraje dneska kdekdo...