zehlicka Philips - ako ju rozobrat ...

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 7 20:03:39 CET 2005

Pokud na to ma zaruku, pocitam ze se tady nebude ptat, jak vlezt dovnitr
:-)
Ledaze by byl zvedavy kdoze tam uvnitr dela to teplo a paru, a to zas
Juro asi vi .
Treba je ta zehlicka  nova - bez zaruky, koupil ji na ceste kolem sveta
( v USA tam je ted davaj zdarma k rohlikum a k nakupu v konzumu ) a az
doma zjistil, ze je na 110V ale az pote, co s ni chvili manzelka zehlila
a pochvalovala si, jak krasne (hodne) hreje.  Ale co to kecam, Juro
jeste nie je vydaty.....

PS:Taky jsem ted koupil jeden objektiv k fotoaparatu - za pulku ceny a
bez zaruky. Je to trochu loterie, ale hraje dneska kdekdo...