Z80 - volny kompilator C ?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Březen 7 17:05:05 CET 2005

Jeden takovy od Hi-tech tu mam.
Moc jsem s nim ale nelaboroval, zkompiloval jsem v nem nejake hello.c a nejaky
jednoduchy kraviny v podstate jen na zkousku.
Obavam se ale ze muze byt malinko problem s obsluhou preruseni, resp jeji
absenci pokud vysledek nebude spustenej pod CP/M.
Kazdopadne bych tam necekal knihovny pro snazsi praci s nimi.
Jakub