Zvuk letadla s jednocipem

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pondělí Březen 7 07:12:29 CET 2005

Na mcu.cz vysly dva clanky, popisujici prehravani samplu z externi
FLASH pameti procesorem 51, ja jsem v ramci experimentu zkousel
prehravat zvuk z interni FLASH u klonu 51, ke kteremu jsem pripojil DA
prevodnik a zesilovac. Kvalita neni nic extra, ale par vterin zaznamu
prehrat jde.

Zmena frekvence zvuku a synchronizace prehravani s nejakym externim
kmitoctem  by se urcite dala vyresit i SW (nejakou "simulaci PLL").