Zvuk letadla s jednocipem

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Březen 6 22:33:00 CET 2005

Jeste me napada - velikonoce se blizi - coz to zkusit na principu rehtacky.
Proste vrtuli dat do cesty vhodne upraveny platek drivka nebo plastu. Kdyby
byl poradne ukotveny na trup, mohlo by brnkani vrtule o nej celym letadlem
rezonovat a verim tomu, ze na zemi by to bylo slyset. Energeticky by to IMHO
nebylo narocnejsi nez jakakoliv elektronicka cesta.

Jakub Serych