Zvuk letadla s jednocipem

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Březen 6 22:12:56 CET 2005

No abych pravdu rekl tak me se take nelita moc dobre kdyz motor neslysim. U
elektroletu ne vzdy koresponduji otacky s polohou kniplu diky odchazejicim
bateriim, zvlast kdyz mate nastaven reguletor na plynule omezovani tahua
take nekdy se stava, ze se regulator zapomene a vypne coz je zvlast
neprijemne na priblizeni na pristani.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.