Honeywell - schema, ridici jednotka

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Březen 6 17:37:50 CET 2005

Taky bych se zeptal mam stejny kotel

Dakon  24BK  kdyz jsem mel ridici jednotku otevrenou - prvniho co jsem si vsiml je "varici" rtansformator.
Dokazal bych ho navrhnout tak  aby byl vlazny. Kazdopadne v provozi ma okolo 65 stupnu  ( kdyz je i kotel teply a jede)
mereno bezkontakt. teplomerem.
Nemate nahodou nejakou jednotku i k tomuto kotli??