AT89C2051 s OTP EPROM?

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Březen 5 09:51:28 CET 2005

Kup si poradny palidlo....
16F74 I/L tak 1500ks, zadny vadny
16F877 tak 100Ks, dva vadne - ale pouzival jsem je na vyvoj v hruznych
bastlech
12C508A 1500Ks zadny vadny....
Plus par desitek 16C711, 16C57, 16F84A, 12F629
Michal

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Friday, March 04, 2005 11:01 AM
Subject: Re: AT89C2051 s OTP EPROM?

> Nevim, asi mi prodavaji vsichni jen ty dobre a ty mas Kosto desnou smulu a
> vzdycky dostanes ty spatne :). Asi mam neuveritelne stesti.

Ale Jiriku, jakepak vzdycky a jakapak smula ci stesti :-)))
Jen jednou jsem popsal co se konkretne mne prihodilo s 16F877

A ted jsem jen parafrazoval to co se v ruznych konferencich neustale probira
- proc mi nejde ten ci onen PIC naprogramovat tim ci o nym palidlem.

Je mi jasne, ze Ty jako ryzi stachanovec je uz neprogramujes ani telegrafnim
klicem, ale rovnou skrtaim o poly ploche baterky - ale co mi ostatni neznali
a mene schopni nebozaci ????

Fakt je ze nevim kde je pravda:
Bud jsou PIC tak neuveritelne rozsirene oproti jinym MCU,
nebo ostatni broucci nemaji tolik problemu ?????

S pozdravem
MK