Jak se vyrabel trabant

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Pátek Březen 4 23:40:37 CET 2005

U Fordu se cast masky taky musi vytahnout jinak svetlo nevydolujete :o)
ale na š 120 sem to opravdu nemenil - sice sem s ni jezdil ,ale nikdy sem to
nekuchal
(mozna se to povolilo a cela parabola se pretocila ven aby se dalo dostak k
zarovce )

DJ

----- Original Message -----
From: "Pavel" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 04, 2005 10:13 PM
Subject: Re: Jak se vyrabel trabant

> Jinak sem si rikal jaký sou u forda volove ,ze musim pri vymene zarovek
> demontovat cele svetlo ale po tom co cem videl na VW Toua reg - tak sem si

Vy jste nevidel (nemenil) jak se meni zarovka v prednich svetlometech u
S120? Nevim jestli vsechny typy ale u Mka to znamenalo sejmout masku a
demontovat svetlomet.

Mimochodem kdyz uz jsme u ruznych postupu demontaze, tak jsem jednou
potreboval u Audi demontovat starter, navod zacinal odpojenim kabelu,
povolenim sroubu... ale ja si rikal, ze mel spis zacinat demontazi
saciho potrubi... no smal jsem se tomu napadu jen do okamziku, kdy jsem
bral naradi a zacal potrubi demontovat...

Pavel