USB na COM

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Pátek Březen 4 14:46:59 CET 2005

No ja jsem si koupil FTDI USB/COM od asix.cz a funguje super , akorat ne pod WinXP64 , nejsou ovladace ale co mne mrzi, ze na nem nemuzu rozchodit Simatic Step7 4..,5..

Vyvoj software C++ ,Visualprog,
PDA PocketPC,TCP/IP komunikace,RS232(485), rízení,sber dat. OpenGl Technology engine

  http://www.visualprog.cz