ako sa zaraba, was: OT: Jak se vyrabel trabant

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Březen 4 14:06:22 CET 2005

Moji holky dedeckovi ukradli pravej predni blinkr ze Skodovky 105. On je totiz tak "dobre" prisroubovany, ze hlavy sroubu jsou venku. Zarovku tam nastesti nechali.

Myslim, ze za 10 korun sehnal novy (nebo staronovy). Fak nevim, jestli tem zlodejum tech pet minut strachu za to stalo.

P.K.