OT: mcu plus a minus: zhrnutie, was: AT89C2051 s OTP EPROM?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Březen 4 14:01:53 CET 2005

IMHO vzajemne jemne urazky mezi MK a JB nemaji se zamerenim HWnews uz moc spolecneho, proto by si to mohli vyridit soukrome nebo aspon s tim "OT:" v subjektu. On totiz puvodni tazatel shanel "AT89C2051 s OTP EPROM". Pak se to zmenilo na "mcu plus minus", ale ted uz by se to mohlo jmenovat "JB vs. MK", po debate "papirove nebo latkove pliny" opet jedno vyborne OT. Uz jsem je davno chtel zacit sbirat...

P.K.