OT: Jak se vyrabel trabant

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Březen 4 13:58:35 CET 2005

On Fri, 4 Mar 2005, pyjan wrote:

> co je na tom tak špatnýho?
> Pokud byla klikovka vyvážená, tak je v principu jedno, jak toho bylo
> dosaženo. Jo, tenkrát dokonce nebyly krumpáče a lopaty vybavené
> procesorem a počítalo se na takovém divném pravítku bez baterií a
> procesoru PIC.

Mne se to docela libilo - na dobu vzniku to nebyly spatne technologie.
Jen se mi nezdala ta vyroba te plastove karoserie. Kdyz jsem videl jak
to skladaji z 12ti vrstev bavlny, prosypavaji pryskyrici, pul hodiny
to tam lisuje. Pak jak se to orezava a zabrusuje - prislo mi jestli ty
naklady na vyrobu plastovych dilu nebyly vyssi, nez kdyby to delali
plechove...