AT89C2051 s OTP EPROM?

Milan MCM magixe@volny.cz
Pátek Březen 4 13:35:37 CET 2005

No koukám že je tu FLAMEWARE ohledně MCU , no dovolte abych přispěl
svojí hrstkou benzínu do ohně a to formou otázky
co by nezkušený začínající bastlíř s titulem MCM o:)

Juknul jsem na ten odkaz http://www.efton.sk/sk/mcuplusminus.htm

a já osobně píši své demo hrátky v ASM přesněji v Mpas který to překládá
do ASM ale prostě jede to na pascalu.

Tím pádem si asi směle mohu škrtnou AVR řadu ,, protože psát SW na AVR v
ASM je neefektivní ,, tedy jenom teoreticky.

takže mě zde zbyla řada ED2 -- s tou si hraji momentálně a jsem zatím
spokojen
a pak ty PIC

A jsme u toho ,.., dotaz spíše pro zastánce PICu ,,  zcela obecně
dokázal by někdo dát seznam PIC MCU
které se "podobají"  svými periferiemi , výkonem a velikostí flash AT
89C51ED2

Zaměrně jsem napsal to "podobají"   neboť je mě jasné že srovnávat to
nelze ale zajímá mě jako
totálního neznalce řady PIC zda jsou i MCU podobného ražení a proč jsou
nebo nejsou lepší atd atd..
Čistě ze zajímavosti.

Diky s pozdravem MCM