mcu plus a minus: zhrnutie, was: AT89C2051 s OTP EPROM?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 4 12:56:00 CET 2005

> Ona je asi obecne pitomost vytrhnout dva nejake konkretni procesory a
> porovnavat je podle ceny, zrovna tak by se zrejme nasel pri vhodnem vyberu
> opacny extrem (on zrovna 16F628 je dost stary kousek, novejsi typy jsou pri
> stejne vybave vetsinou levnejsi).

Ano, je to hlupost vobec porovnavat 2 procesory - je to v uvode
napisane, a podobne som zacinal ten thread pred polrokom. A aj tak sa to
zvrhlo na osobne invektivy medzi JB a MK :-)
Ten jeden riadok tam je predpokladam tak, ako ho vtedy autor napisal,
lebo som v tom nic vtedy nemenil; pozrite sa v archive. Inak ja som mal
tiez vzdy pocit, ze v takej tej nizsej strednej triede maju AVRka navrch
v pomere cena/vykon; zasa je to moj osobny nazor.

> Mozna namet (pro jinak vyborny pocin) - v
> tom prehledu oddelit minimalne radu PIC18 od ostatnich (17Cxxx asi bastliri
> moc nepouzivaji), asi tam tech minusu pak dost ubude.

No prosim, prosim, posluzte si, chcem tie 2 zoznamy (ne-18 a 18).

Ja o PICkach viacmenej nic neviem (a co viem je nepublikovatelne :-)
takze sa k nim vyjadrovat nemienim - a to ani formou rozdelovania
zoznamu a ubudania minusov.

Ale ako som napisal - kazdy podnet je vitany; pod podnetom vsak
nechapem: urob to a my Ta za to zdr..me.

Hm, nejak sa zMKovatievam... :-))))

wek