RE: Rre: Galvanické ddělení RS232

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Březen 4 12:32:52 CET 2005

On s tim napajenim je problem, ze pak bud budete mit dalsi zdroj, coz je
pakarna, a nebo potrebujet DC/DC menic. Myslim ze minimalne pokud mate na
strane PC vlastni aplikaci a muzete signaly nastavit podle potreby, je
napajeni z portu vyhodnejsi. Ale pokud to nechodi, asi bych v prvni rade
taky nejdriv meril, jestli je na RTS potrebne napeti.

Dusan Dolezal