Jak se vyrabel trabant

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 4 12:10:28 CET 2005

Tak jsen docucel na dokument, a musim, rici, ze pokud vezmu v uvahu dobu,
kdy byla linka spustena tak se jeji technologicka uroven nikterak zasadne
nelisi od tehdejsi technologicke urovne treba ve skodovce nebo i ve slavnem
VW.
Pokud by jsme hodnotili ekologicnost vyrobku z hlediska jeho energeticke a
materialove narocnosti pri vyrobe, nejspise by byl lepsi nez vyrobky VW.
Pokud by jsme hodnotili prodejnost a zajem o vyrobek je Trabi jasna svetova
spicka i na Rolse se ceka maximalne rok. :-).

Neznam jiny automobil existujici v tolika karosarskych a uzitnych
variantach. Videl jsem kabriolet, limuzinu, domichvac betonu i vojenskou
upravu s velitelskym pokolopem z popelnice.

Zkratka vymecny automobil nebo znate jiny stroj u ktereho zmakne zrucny
motoriska generalku motoru s kladivem, sadou klicu a sroubovakem na ulici a
bez vetsich financnich naroku na nakup soucastek. :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Radek Vicek
Sent: Friday, March 04, 2005 10:11 AM
To: HWnews
Subject: OT: Jak se vyrabel trabant

Je to OT, ale kdo to nevidel neuveri. Tohle jsem si nepredstavoval ani v
nejcernejsich snech.

Zde http://zd.cgi.cz/Trabant-MediumQty.wmv je 91MB (38minut) video dokumentu
z tovarny. Specialne nektere postupy berou dech (vyvazovani klikovky dobre
mirenou ranou kladivem, spary v kastli delane rozbruskou atd.)

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz