AT89C2051 s OTP EPROM?

MK info@mcu.cz
Pátek Březen 4 11:01:17 CET 2005

> Nevim, asi mi prodavaji vsichni jen ty dobre a ty mas Kosto desnou smulu a
> vzdycky dostanes ty spatne :). Asi mam neuveritelne stesti.

Ale Jiriku, jakepak vzdycky a jakapak smula ci stesti :-)))
Jen jednou jsem popsal co se konkretne mne prihodilo s 16F877

A ted jsem jen parafrazoval to co se v ruznych konferencich neustale probira
- proc mi nejde ten ci onen PIC naprogramovat tim ci o nym palidlem.

Je mi jasne, ze Ty jako ryzi stachanovec je uz neprogramujes ani telegrafnim
klicem, ale rovnou skrtaim o poly ploche baterky - ale co mi ostatni neznali
a mene schopni nebozaci ????

Fakt je ze nevim kde je pravda:
Bud jsou PIC tak neuveritelne rozsirene oproti jinym MCU,
nebo ostatni broucci nemaji tolik problemu ?????

S pozdravem
MK