AT89C2051 s OTP EPROM?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Březen 4 10:32:49 CET 2005

Jo, 16-ti bitova rada je fakt o dost prijemnejsi, konecne je vicemene pokoj
od strankovani, assembler je taky o kus lepsi (konecne vic nez 33
instrukci.. :-)) a hlavne co je na PICech fakt prima, je zpetna
kompatibilita. Az na par drobnosti muzete v podstate vzit zdrojak on
nejakeho nizsiho typu a zkompilovat ho a ono to pojede. 18F242 mi lezel v
supliku hodne dlouho, nez jsem se konecne rozhoupat do nej neco preklopit a
pak jsem se nestacil divit, jaka je to pohoda. A navic ceny jsou u podobnych
typu v podstate stejne s radou 16Fxxx.

Dusan Dolezal