AT89C2051 s OTP EPROM?

MK info@mcu.cz
Pátek Březen 4 09:57:26 CET 2005

> Tedy co tim chtel autor rici ? Inu to, ze v dobe krasnych kvalitnich MCU
> pouzivat zastaralou AT89C2051 do prumyslove aplikace mozna nebude to
> nejlepsi. Nerikam u lety proverenych konstrukci, tam je skoda neco menit,
> pokud s tim roky neni problem, ale pro nove veci ... asi uz bych se jen
> opakoval :).

Naprosty souhlas - AT89C2051 na smetiste dejin

Jen s tou nahradou bych byl opatrny, oni jsou sice PICi uzasne,
jen se obcas nenechaji naprogramovat, obcas zadny,
obcas jen jedna sarze, obcas jen nejaky programatorem,
obcas zas neco jineho

Proste jsou to takove MCU pro neposedne - ani chvilku Vas nenechaji v klidu,
to co vcera frcelo jak z praku jiz dnes neni pravda :-))))))))))))

S pozdravem
MK

PS: ale mozna je vse uplne jinak a ja jsem prilis zaujaty