AT89C2051 s OTP EPROM?

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Březen 4 08:12:06 CET 2005

Presne receno nikoliv flash pamet, ale MCU s flash pameti nema EMC. Ani
mi nejde o nejaky certifikat, ale o funkcnost. Uz se mi stalo (1 pripad
z 50), ze pri nejake kolizi (zkratu) v silove casti el. zarizeni doslo
nejen k vyhozeni jistice, ale i k poskozeni obsanu flash. Pokud je to
nasazeno v prumyslovem provozu a vzdaleno stovky km, je to docela problem.
Mozna jsou i jine cesty (stinena krabicka, jina konstrukce, atd). Zmena
MCU mi prisla jednodussi.

Zdenek