AVR-JTAG miniICE

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Čtvrtek Březen 3 23:02:23 CET 2005

Este ze som sem pisal...hned po 3 minutach som prisiel na chybu, totizto som nemal zvoleny #define START_BOOTICE ale #define START_SIMPLE .

S pozdravom   Ondrej Pribula

  ----- Original Message -----
  From: Ondrej Pribula
  To: HW-news
  Sent: Thursday, March 03, 2005 10:30 PM
  Subject: AVR-JTAG miniICE

  Dobry vecer,

  rozhodol som sa pohrat sa konecne s JTAGom u AVRka a zvoli som si pre to konstrukciu MK AVT-JTAG miniICE. Mam to cele len na nepajivom poli a pouzivam ATMegu16 v DIL puzdre. Zapojil som vsetko podla schemy (samozrejme na piny podla DIL puzdra, nie TQFP ;-} ). Kedze som GCC v zivote nepouzil, tak som ho nainstaloval a pokusil sa skompilovat bootloader. Zdrojove subory som stiahol z odkazu na MCU. Po kompilacii a vypaleni PonyProgom vsak AVRStudio nerozpozna na seriovom porte toto udelatko, teda sa neda uploadovat Firmware. Skusil som pouzit ten vadny file , ktory je uz skompilovany na MCU ATM v tom pripade sa krasne AVRStudio s bootoloaderom doholo, z coho usudzujem, ze som blbo zkompiloval bootloader a HW je OK. Z toho textu nie je jasne, ci je ten makefile uz nastaveny na potrebne parametre, alebo ho este treba podla toho readme.txt filu doladit. Popriapde aka je HW podmienka skustenia loaderu (ktory pin sa pripaja kam??). Asi som slepy, ale v texte nic o tom nevidim a podla schemy mi vychadzaju vsetky piny ako pevne spojene s GND alebo VCC, ale predsa tomu loaderu sa musi pri resete dajako dat vediet , ze ma nabehnut , nie??? Prosim teda niekoho, co toto udelatko programoval, popripade MK ;-}} o pomoc pri ozivovani ;-}}

  Za pomoc vopred dakujem. S pozdravom  OP

  http://www.eset.sk