Re: Chyba čtení dat z DVD-RAM

Martin Záruba swz@volny.cz
Čtvrtek Březen 3 11:03:47 CET 2005

Moc to nechapu. Prosim jeste jednou; pisete, ze nedokazete rict, jestli jde
furt o jedno DVD. Mam to chapat, ze se to deje i pri cteni z jineho DVD s
jinym obsahem? Nebo se jedna jen o to jedno trucovite, ktere v urcitem miste
(vzdy stejnem) nejde cist. A prehravc jej prehrava (mozna s vypadkem, ktery
prehlednete) dobre? Jde tedy o obovu toho jednoho (pravdepodobne
poskozeneho) souboru nebo se Vam to deje i na jinych DVD?

Martin Zruba
----- Original Message -----
From: "AZE" <aze@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 03, 2005 10:32 AM
Subject: Re: Chyba čtení dat z DVD-RAM

Nedokazu rict, jestli jde furt o to jedno DVD, mam jich 5, ale ted jsem ten
soubor prejmenoval na *.mpg (primo na DVD-RAM) a da se to prehrat na
prehravaci (ve win, NERO). Chyba kopirovani se objevuje asi v 1/3 od
zacatku. Jednou se mi podarilo takove trucovite DVD po X pokusech
prekopirovat a vysledek byl super: obraz z vytvoreneho DVD byl normalni, ale
zvuk (asi od mista chyby) "sel" polovicni rychlosti jako ve zpomalenem
filmu...
Kdybych ted DVD preformatoval, tak ten soubor nemuzu nahrat zpatky :-)
AZE