PIVO

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Březen 3 09:40:33 CET 2005

Dne čtvrtek, 3. března 2005 09:21 Jirka napsal(a):

> Tak soudruzi, nechapu, jak muzete takhle zasadne komolit nazev plodu
> boje sovetskych soudruhu:
>
> Vystavka Dostizenij Nacionalnovo Chozjajstva, neboli VDNCH
>
> Kdy jste naposledy absolvovali VUML?

No já nikdy, ale v časáku paguo (museli jsme na škole povinně odebírat jeden
ruský časák, tenhle v katalogu "co můžem" neměli a poradil mi to až na průmce
kámoš co jeho máti dělala v PNS), mám pocit bylo vystavka uspechov narodnovo
gosudarstva, nebo už skleróza? Klidně se můžu podívat do "knihovny" na půdě,
ale na půdu musím venkem a venku je zima :o) Jo a taky tam mám 30 ročníků na
CD.

--

                        Jaroslav Lukesh