Monitor - ozarovani

AZE aze@seznam.cz
Středa Březen 2 22:55:29 CET 2005

Zeby elektrony lezly ven pres sklo a sirily se vzduchem? Proc by se pak v
elektronkach vytvarelo vysoke vakuum? :-)
AZE

----- Original Message -----
From: "Martin Šaněk" <sanek.martin@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, March 02, 2005 9:52 PM
Subject: Re: Monitor - ozarovani

Dobrý den,
no osobne si myslim, ze tim jednim milimetrem leze ven paprsek
elektronu.

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz

TS> Dobry den!
TS> Znamy koupil z bazaru monitor, ktery ma v prostredku vypalenou tecku -
sloupnuta vrstvicka toho povlaku. Udajne se to vypalilo vlivem nejake
poruchy. Ale monitor je nyni opraveny a bezi jako
TS> hodinky. Jenom je v prostred obrazu cerna tecka cca prumer cca 1mm. Ted
ale dostal obavy, zda to muze nejak skodit zdravi, jestli nebude uzivatel
nejak nebezpecne ozarovan...