popis ISA sbernice?

MK info@mcu.cz
Středa Březen 2 19:13:25 CET 2005

>> Clovek by pomalu i zaplakal :-(((
>
> A pointa?

Podivejte se do archivu teto konference tak pet let nazpet, pak mozna
pochopite :-)))

> No, tohle je presne to, co nechci, protoze:
>
> 1) je to predrazeny (zvlast, pokud neumim delat s SMD soucastkama
>       a predpripraveny kit - obzvlast od hw.cz - stoji 3x tolik, co
> soucastky)
>    (A nerikejte me, ze cas jsou penize, protoze jsem co se elektroniky
>     tyce laik a amater a nechci si tim vydelavat... Chci si hrat ve
>     svem _volnem_ case).
>
> 2) proste se chci pustit do neceho mnou zatim neprobadaneho a rad
> bych mel aspon trosku predstavu, jak to funguje uvnitr. Kdyz
> Igor Cesko implementuje USB, nebo ethernet brutalnim zpusobem
> [...]

Prominte, ze vubec dycham. Zaslal jsem Vam dva odkazy, slovy DVA
A ted opravdu nechapu ja, proc by me meli platit jen z www.hw.cz a ne z
www.8052.com :-))))

Pouze jsem Vam zaslal dva odkazy z mnoha, kde je reseno pripojeni ISA karty
k x51. To, ze si je nedokazete najit sam je u nekoho kdo se s..e do TCP/IP
spis
trapne nez usmevne.

Popravde mi je uplne jedno co delate Vy nebo Igor Cesko. Je mi jedno co
chcete,
umite ci neumite - vznesl jste dotaz a ja jsem na nej odpovedel proti svemu
presvedceni velice mirne - normalne bych Vas odkazal na googla s poznamkou
o (ne)schopnostech prumerne inteligentniho jezevcika. Vyslo to nastejno,
stejne jsem za debila, ktery Vam neco vnucuje, sorry, uz se to nestane,
radeji se
vratim ke svemu beznemu stylu :-)))))

S pozdravem
MK