Vozik do skladu

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 2 19:02:07 CET 2005

David Kucera napsal(a):

> no ta doba asi pryc neni
> shanim neco podobneho do auta na prevazeni vetsich veci a zatim co jsem
> videl mi nevyhovovalo at uz velikostne, provedenim nebo "kvalitou"
> taky mi asi nezbyde nez si ho postavit
> jinak ty co se prodavaji jsem si taky koupil i jeden z mak.. ale po
> radove tydnech zacnou vsechny neuveritelne vrzat ze je to nepouzitelne
> a to jsem je ani moc nepretezoval ani se na nich moc nevozil
> taky prejeti v desti z parkoviste do objektu jim silne nesveci
> kupodivu na nejake kvalitni jsem zatim nenarazil

Ale to se urcite mylite a nevidite tu vec ze spravneho uhlu pohledu...
Vsechny nase superprodejny Vam predkladaji to nejkvalitnejsi zbozi za
nejnizsi ceny a s pomoci jejich ochotnych a odborne vyskolenych
kolektivu muzete smele kracet vstric ke svetlym zitrkum...

Jsou zde dokonce jedinci, co sice pomylene stale soukromnici, ale jiz
dokazali alespon uvnitr prohlednout, haji jedine spravne principy a
jejich tridni nazor muze byt prikladem. Jejich zacleneni do globalnich
kolektivu na sebe jiste neda dlouho cekat...

--
Jirka