Programovani 18F1220

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Březen 2 16:32:16 CET 2005

> zkousel jste nekdo programovat PIC 18F1220? Koupil jsem ho ted poprve,
> prelozil program, ale vubec ho nemuzu nahrat do procesoru, po
> programovani a nasledne verifikaci vzdycky prectu same FFFF. Pouzivam

Zdravim,

bezne pouzivam 18F1320 a zkusenost je takova, ze pravidelne cca 10-20%
kusu nejde naprogramovat (zkusenost radove ze stovky kusu). Vetsinou
nejdou nove, ale nekdy je to tak ze vezmu chip ktery treba pul roku
funguje, chci aktualizovat firmware a uz to nejde. A naopak se sem tam
nektery vzpamatuje. Vypada to tak, ze se spatne naprogramuji nektere
bity - proste hlasi to chybu verifikace u nekolika slov (byva to tak
5-20), ale pri srovnani se spravnou hodnotou je videt ze se to vetsinou
lisi jen v nekolika bitech. Mam ten dojem ze v ojedinelych pripadech se
i nenaprogramuje vubec (FFFF). Programatorem to  skoro urcite nebude,
protoze se to uplne stejne chova s programatory od Asixu (PicQuick,
Presto) i s PIKprog+ od Elnecu. S zadnym jinym PICem jsem tyhle problemy
nemel.

Lukas Grepl