Vozik do skladu

David Kucera david@cybertex.org
Středa Březen 2 16:18:00 CET 2005

no ta doba asi pryc neni
shanim neco podobneho do auta na prevazeni vetsich veci a zatim co jsem
videl mi nevyhovovalo at uz velikostne, provedenim nebo "kvalitou"
taky mi asi nezbyde nez si ho postavit
jinak ty co se prodavaji jsem si taky koupil i jeden z mak.. ale po
radove tydnech zacnou vsechny neuveritelne vrzat ze je to nepouzitelne
a to jsem je ani moc nepretezoval ani se na nich moc nevozil
taky prejeti v desti z parkoviste do objektu jim silne nesveci
kupodivu na nejake kvalitni jsem zatim nenarazil

David