Odpory SMD

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Březen 2 13:57:43 CET 2005

je to zalezitost toho ako velmi tie rezistory potrebujete. Ked si kupite
3000ks za par stoviek pouzijete kolko potrebujete a zvysok sa odlozi ale
preda na burze :-) Ani neviete ako sa budu nabuduce hodit :-))))
Dost ma sere, ze analog devices predava nove operaky uz len po 250ks
cievkach, tam to uz nevychadza par 100 korun :-/ ale zase mam zasobu
mosfetovych operakov na 10 rokov dopredu :-)
b.