Odpory SMD

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Středa Březen 2 11:10:30 CET 2005

Dobry den panove, prosim Vas nevite nekdo, kde bych sehnal nejlepe
SMD odpory (rezistory pro mladsi :-)) s hodnotami pod 1R ? Potreboval bych
zatim par kousku, pozdeji vice. Nejlepe 1206, zatizeni klasicke 0,125 W
pripadne pokud se dela neco vetsiho. A nebo i klidne miniaturu pod 1 ohm.
Koukal jsem se u Farnell-a ale jeden kousek by vysel na 30,-Kc - VIM VIM,
pokud to chci, a potrebuji, objednam si to samozrejme, ja jen abych
nenakupoval u nich, kdyz to treba maji nekde "za rohem" a ja to jen neumim
 najit.

Dekuji znalejsim....
David Hankovec

P.S: odporovy drat se mi a) strihat nechce b) nemam presny MT