Zkouska i2c s PIC

JayBee jaybee@centrum.cz
Úterý Březen 1 19:17:19 CET 2005

Taky jsem si kdysi hral s I2C a po prozkoumani vsech SW moznosti (i
nemoznosti) jsem zjistil ze nemam zapojene na sbernici pull-up odpory. Mate
osetreny i tyto eventuality? :-)

JayBee

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Šaněk
Sent: Tuesday, March 01, 2005 6:59 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: Zkouska i2c s PIC

Dobry vecer,
je mi lito, ze Vas vsechny musim zase otravovat se svym fatalnim problemem.
Snad se najde nekdo, kdo mi poradi...
Snazim se rozjet komunikaci I2C s eepromkou 24C04 - proste klasika.
Pouzivam k tomu PIC16F737 (protoze jsem ho dostal gratis jako vzorek), ale
at delam co delam nezacne ten kus cerne hmoty vubec nic delat.
Mam tuseni, ze se nenastavuje SSPIF flag v registru PIR1.
Vypada to, jakoby cely modul nebyl ani zapnuty. Zkousel jsem tahat veci z
internetu, ruzne je prizpusobovat na tenhle PIC, ale porad nic.
Puvodne jsem si rikal, ze s takovou banalitou musim byt hotov za vikend, ale
uz se s tim trpim 4.den. Nechci tu komunikaci delat sw, protoze si s tim
vlastne jen hraju a jde mi proste o to, rozchodit modul MSSP ro I2C, coz
proste musi fungovat !!! (jen nemuzu prijit na to jak :-((( Osetreni
Interruptu neni provedeno zamerne, aby se tan nedely nejake nepristojnosti.
Myslim, ze by to vadit nemelo.

Dekuji vsem, kteri se se mnou podeli o svuj cas

MartinS