Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Březen 1 18:13:39 CET 2005

Jen maly dotaz - kolik ta hracka stoji a kde ji maji? Zacina to vypadat
zajimave.
Andel

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "HWnews" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 01, 2005 5:06 PM
Subject: Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Zdravim,

tak jsem to moralne nevydrzel a rozebral. Pokusim se neco nafotit, ale prvni
zprava je ze jsem nalezl na plosnaku pady oznacene SCLK a SDATA vedouci
rovnou z "kapky" a tak je teoreticky nadeje ze by z toho mohlo neco lezt.

Udelane je to az necekane docela pekne - dokonce jednotlive sekce cidel jsou
udelany jako moduly - takze je tam zvlast prijimac DCF, zvlast prijimac
433MHz, modul s tlakomerem. Jen vlhkomer a termistor je rovnou na plosnaku.

Premejslim cim to zkusit zmerit a jak nacitat. Mam tu jen analog osciloskop
a nebo to pichnout zase na PCcko.

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.